Wednesday, August 1, 2012

bagi hadiah baju,hubungan tak kekal..?


erm patut la orang dulu-dulu ada cakap..
"jangan bagi hadiah baju, nanti something buruk akan jadi kat relationship korang "

saya tak pasti la nak caye ke tak.. sesuatu hubungan tu tak semestinya putus disebabkan baju kan.. mesti ada something yang tak kena dalam hubungan tu..
::- tak serasi ke
::- em0sional sangat ke
::- over cemburu ke
::- terlalu mengongkong ke
::- gatal dengan orang lain ke
atau hubungan tu bukan kerana Allah...

tapi kan pengalaman saya la.. hadiah last yang ehem2 bagi kat saya dulu baju laa.. jubah dari j0rdan..  tak sempat nak pakai pun..




ni la jubah tu.. dari jordan lagi.. simple tapi agak menarik.
kain nye lembut bak baldu..

tapi semua ni dah jadi kenangan... baju tak terlibat dalam masalah ni, ni semua berkaitan dengan jodoh.
klu bagi lamborghini 2 3 bijik pun,, xde jodoh xleh nak buat ape2 dah kan..
jodoh pertemuan tu diTANGAN ALLAH..

and now.. saya xtau nak buat ape dengan baju ni..
nak pakai ke..
nak simpan ke..
nak bagi orang lain ke..
atau nak buang je..

nak pakai takut kenangan lama menjelma lagi,, nak simpan kan dalam almari aku penuh dengan baju2,, nak letak kat mne lagi..? hemm nak bagi kat orang lain sayang.. aku tak pakai pun lagi, just testing2 je.. nak buang lagi la sayang.. sebab dia pernah cakap kat aku ye IKHLAS bagi..
aduss.... kenapa semua ni harus terjadi..?? fening-fening...


No comments:

Post a Comment