Friday, January 11, 2013

Gempa 10 . 01 . 2013


Lepas isyak tadi, aku cuba melabuhkan diri untuk mencari secebis ketenangan dan kerehatan selepas seharian mencari bahan untuk siapkan proposal. sakit kepala memang dirasai sejak 2 3 hari nie. .

aku cuba ingin melelapkan mata, tiba-tiba aku rasa bantal bergoyang,, tubuh bergerak ke kanan dan kiri.. kuat. .!! tak pernah ku rasa keadaan mcm nie sebelum nie. . kecoh di luar bilik

gempa. . gempa. . !!

Ya Allah . .



tak tau dah nak tulis ape...

tp yg pasti ni first time aku rasa keadaan gempa.. takut bimbang gelisah bercampur baur. .

kawan2 ku di Jordan = bersuka-ria dengan saljinya.
kawan2 ku di Malaysia = bersiap sedia dengan himpunan KL122.
aku di Aceh = cuba bertenangkan diri dan bersedia dengan sebarang kemungkinan yang berlaku. .

# mak ayah doakan adik ye.. adik nak balik ! !

No comments:

Post a Comment