Monday, July 30, 2012

hati ini diduga lagi..


Ya Allah cubaan ape yang dah menimpaku ni... :(

tanggal 29 JULAI 2012 bersamaan 9 RAMADHAN 1433.. sebuah ikatan yang dibina begitu lama,,roboh begitu saja,, ramadhan 1430 aku dipertemukan,, ramadhan 1433 aku dipisahkan..
dalam tempoh 3 tahun bukan lah satu temp0h yang singkat,, banyak kenangan suke,,duke,,dilalui bersama. tapi.........!! semuanye terlerai.. (>_<)

betullah,, "kasih sayang yang abadi hanya akan dapat diperolehi dari yang ILLAHI,, kerana sampai bila-bila pun ia tidak akan pernah pupus dan padam begitu je..
janganlah kite terlalu menyayangi seseorang dengan mengharapkan sebuah 1 balasan,,dan sayangilah dia seperti kite menyanyangi diri kite sendiri.." 

Ya Allah kuatkan lah hatiqu ini,,tabahkan aku,,pulihkan semangatku,, teguhkanlah imanku...
Ya Allah..
bilamana aku masih mengingati si dia yang bukan milikku,,
maka, bantulah aku untuk aku melupakan dirinya...
andai ada kenangan antara kami yang mengikat diri,,
maka lupuskanlah ia dari ingatanku...
biarkan aku jauh darinya,,
dan ikatlah diriku ini untuk terus setia dengan kasihMu...
hilangkan bayangan dia dari mindaku ini Ya Allah...
dan payungilah aku dengan rahmatMu,,,
perindahkanlah lisanku ini untuk terus berzikir
menyebut asma'Mu...
agar aku sentiasa selamat dengan CINTAMU..
amin ya Rabbal almin.. 

dalam hidup ni,,tak semua mende tu indah,,dan tak semua yang kite milikki tu akan berkekalan.. kesusahan,,kesedihan ni la yang mengingatkan kite bahawa adanya Allah,, dialah Sang Pencinta yang Agung,, Dia sayang kite,,sbb tu Dia nak kite luang lebih banyak mase kite dengan Dia.. Dia tak nak kite lalai,, alpa dalam kehidupan ni...



now..!! buka buku baru,, teruskan hidup..
cay0k 3x...!!
kumbang bukan sek0r,,bunge bukan sekuntum, apa yang harus dilakukan sekarang,, buat persiapan nak g acheh,, 29 og0s 2012 nk tinggal Malaysia,, nanti kenangan2 ni nak bawa msuk dalam kapal terbang,, dan aku nak campak dari atas,, bia jatuh berkecai semua kenangan ni...hihihi... (jangan aku terjun pulak dah lah)

ape pun terima kasih atas semuanya, termasuk atas kesakitan yang telah kau tinggalkan, semoga aku semakin kuat.. suatu hari nanti, keadaan pasti terbalik.. kau akan merasakan bagaimana sebuah ketulusan nie dibalas dengan pengkianatan.... 

ok la,, subuh pun dah masuk n.. solat dlu ye.. bye2.. (^_^)

No comments:

Post a Comment